لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

شستشوی ردپا!

                                

شستشوی ردپا!

تعداد زیادی از کاربران اطلاع ندارند که سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای کاربردی که روی آن نصب کرده‌اند، اطلاعات مختلفی از فعالیت‌هایی که طی روز با کامپیوتر انجام می‌دهند را ذخیره می‌کنند.


اسنادی که توسط کاربر باز شده، سایت‌هایی که مشاهده کرده و دیگر فعالیت‌هایی که توسط کاربران صورت می‌گیرد همه و همه در بخش‌های مختلف رایانه ثبت می‌شود، بنابراین اگر یک کاربر حرفه‌ای بخواهد توسط این ردپاها فعالیت‌های صورت گرفته توسط شما را مرور کند براحتی می‌تواند این کار را انجام دهد و حریم خصوصی شما را به خطر بیندازد.

نرم‌افزار Win trace Remover نرم‌‌افزاری ابزاری و فوق‌العاده عالی با روش کار آسان است که قادر است تمام این ردپاها را حذف کرده و سیستم شما را پاکسازی کند. از ویژگی‌های قابل ذکر این نرم‌افزار امکان استفاده از آن بدون دخالت کاربر است، به طوری که شما فقط یک بار برای نرم‌افزار مشخص می‌کنید تا ردپای چه فعالیت‌هایی برای همیشه پاک شود و پس از آن با خیال راحت به انجام امور روزمره خود می‌پردازید. نرم‌افزار فوق همیشه به طور خودکار ردپای فعالیت مشخص شده از جانب شما را حذف می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که هیچ فرد دیگری قادر به مرور کارهای شما نخواهد بود. پاکسازی در فواصل زمانی معین، پشتیبانی از قابلیت تعریف حذف اطلاعات مورد نظر و پشتیبانی از قابلیت تعریف عدم حذف اطلاعات مورد نظر از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

نسخه محدود این نرم‌افزار را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید:

--------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.bulletproofsoft.com/download/wtr.exe

---

منبع: ضمینه کلیک یکشنبه 05 دی 1389

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد