لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود آهنگ شانس فرزاد فرزین آلبوم شانس


در این پست میتونید آهنگ شانس فرزاد فرزین را دانلود کنید.آهنگ شانس از آلبوم شانس فرزاد فرزین

ادامه مطلب ...

مدیریت همه جانبه گوشی موبایل Mobile Master 7.6 Build 3238 Fin

Mobile Master 7.6 Build 3238 Final : نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا گوشی موبایل خود را  توسط ویندوز تنها با استفاده از چند کلیک مدیریت وهمزمان سازی نمایید . همچنین می توانید تماس ها و قرار ملاقات ها، تقویم و وظایف و موارد این چنینی را توسط این نرم افزار سودمند توسط کامپیوترویرایش تنظیم نمایید. فرستادن، خواندن و آرشیو نمودن اس ام اس نیز توسط سرویس SMS Servant این نرم افزار امکان پذیر است . ویرایش لوگو و رینگتون ، کپی گرفتن از مرکز برای انتقال آدرس بوک شما بسادگی از تلفنی به تلفن دیگر از قابلیتهای این نرم افزار می باشد. Mobile Master Agent این امکان را به شما می دهد تا بلافاصله پس از اتصال گوشی خود به کامپیوتر بصورت خودکار نرم افزار اجرا شده و عملکردهای آن اجرا شوند.

همزمان سازی تنها با یک کلیک، ویرایش تمامی اطلاعات گوشی همراه توسط کامپیوتر، همزمان سازی سازی تماسها و تقویم، فیلترهای مختلف افزونه های متعدد برای Outlook، Lotus Notes، Palm Desktop و مرورگر Thunderbird از ویژگی های این نرم افزار می باشند. بعلاوه این نرم افزار بدون توجه به نوع ومدل گوشی شما اجرا می شود وقابل استفاده برای هر نوع و مدل گوشی می باشد. فبلترهای ورود خروج متعدد نرم افزار برای مثال امکان خروج بصورت فرمت اکسل یا بازکردن فایلهای آفیس ، ورود فایلهای vcf و تماسهایی که با فرمت یونیکد هستند را به شما می دهد.


ادامه مطلب ...

پخش کننده پرقدرت و محبوب Mirillis Splash PRO HD Player 1.6.0.0

Mirillis Splash PRO HD Player 1.6.0.0 : نام پلیری است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار نخستین ورژن آن نمی گذرد اما با این وجود توانسته بدون تکرار اشتباهات دیگر پلیرها ، امکاناتی جامع را در اختیار کاربران قرار دهد. این نرم افزار متخصص در اجرای فایل های ویدیویی با کیفیت HD است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ببینید و از آن لذت ببرید. اما به غیر از این ، نرم افزار قادر به اجرای فایل های صوتی نیز هست. کدک های نرم افزار بصورت اختصاصی بوده و در پخش هرچه بهتر فایل ویدیویی مؤثر خواهند بود. از جمله موارد قابل ذکر در مورد نرم افزار ، ظاهر زیبا و کاربرد آسان آن است

برخی ویژگی های نرم افزار :Splash PRO HD Player
- اجرای فایل های صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت.
- رابط کاربری زیبا و جذاب.
- امکانات کامل و جامع.
- استفاده بهینه از پردازنده.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...


ادامه مطلب ...

مجموعه آیکن های زیبا Super Cool Icons

مجموعه 206 تایی از آیکن های فوق العاده زیبا و گرافیکی با فرمت png و ico مورد استفاده در کارهای گرافیکی و طراحی و تغییر آیکن...

ادامه مطلب ...

PC Tools Registry Mechanic 10.0.1.140 Multilanguage

PC Tools Registry Mechanic 10.0.1.140 Multilanguage : یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین برنامه برای تمیز کردن رجیستری ویندوز است. این برنامه در هر هفته با بیش از ۳۰۰,۰۰۰ دانلود بازار را در دست خود گرفته است. در حقیقت Registry Mechanic شما را قادر می سازد تا رجیستری ویندوز خود را با به راحتی و با چند کلیک ساده، تمیز، تعمیر و یا بهینه سازی کنید. مشکلاتی مانند سرعت پایین کامپیوتر، Crash کردن کامپیوتر و پیغام های خطا در ویندوز اکثراً ناشی از وجود مشکل در رجیستری کامپیوترتان است. با استفاده مکرر از Registry Mechanic و تعمیر خطاهای موجود در رجیستری، سیستم کامپیوترتان نه تنها پایدارتر از قبل خواهد بود بلکه بدون نیاز به خرید لوازم سخت افزاری جدید، عملکرد کامپیوترتان را بهبود می بخشد. به کمک این نرم افزار شما قادر به نابودی پیغام های خطای مزاحم بر روی سیستم عامل خود می باشید و می توانید سرعت اجرای نرم افزارهای خود را افزایش دهید.. این نرم افزار محصول کمپانی PC Tools Software می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با یک کلیک اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات رجیستری نمایند.

Registry Mechanic با استفاده از یک الگوریتم با عملکرد بالا، به سرعت منابع جا افتاده و نادرست در رجیستری کامپیوترتان را شناسایی میکند. این مشکلات که توسط Registry Mechanic شناسایی میشوند میتوانند علل گوناگونی داشته باشند. بعنوان مثال Un-Install کامل نشدن یک برنامه، و یا درست حذف نکردن یک برنامه با جا انداختن درایور مربوطه، و یا برنامه ای که بطور ناقص حذف گردیده و هنوز در Startup ویندوز فعال است.
با چند قدم ساده، Registry Mechanic کلیه ی رجیستری کامپیوترتان را Scan کرده و خطاهای موجود و نادرست موجود در رجیستری را به صورت لیست بر روی صفحه ی مانیتورتان نمایش میدهد. شما قادر هستید انتخاب کنید که آیا میخواهید این خطاها را از کامپیوترتان حذف و یا تعمیر کند.
نگران فایل های پشتیبانی نباشید! Registry Mechanic برای راحتی کار شما فایل های پشتیبان می سازد تا در صورت بروز هر مشکلی در آینده، بتوانید کامپیوترتان را بازیابی کنید و به حالت عادی برگردانید.


++++++++++

دانلود در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...