لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

نرم‌افزار Advanced Task Killer

          


برنامه‌ای برای کشتن

حتما این سوال برایتان پیش آمده که چرا تعدادی از برنامه‌های سیستم‌عامل آندرویید گزینه "Close" یا "Exit" ندارند و فقط با استفاده از استفاده دکمه "Back" یا "Home" که روی صفحه‌کلید این گوشی‌ها قرار دارد می‌توان از برنامه بیرون آمد و وارد صفحه اصلی گوشی شد.

در این حالت، برنامه مذکور در پس‌زمینه گوشی روشن خواهد ماند و موجب درگیر ماندن حافظه و صرف انرژی گوشی خواهد شد.

یکی از مشکلاتی که تعدادی از خوانندگان درباره آندرویید مطرح کرده بودند این بود که با وجود نو بودن گوشی، پس از شارژ کامل، باتری آن فقط یک روز شارژ نگه می‌دارد و این مقدار گاهی به کمتر از یک روز نیز می‌رسد.

پاسخ کاملا واضح است؛ به علت نصب برنامه‌های متعدد و استفاده از آن‌ها و بازماندن نرم‌افزار در پس‌زمینه گوشی، انرژی زیادی از باتری گرفته می‌شود بنابراین باید راهی پیدا کرد که پس از خروج از برنامه‌ها، آن‌ها به‌طور کامل بسته شوند.


مدیریت برنامه‌های در حال اجرا"

نرم‌افزار Advanced Task Killer به کاربرانش این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلیک، برنامه‌هایی که در پس‌زمینه سیستم‌عامل آندرویید درحال اجرا هستند و حافظه و توان باتری گوشی را مصرف می‌کنند بسته شوند و این امر باعث عملکرد بهتر سیستم‌عامل و همچنین ذخیره توان باتری می‌شود.

گفتنی است که اگر کاتالوگ موجود در جعبه گوشی تلفن‌همراه آندرویید خود را مطالعه کنید، در قسمت مربوط به نکات حفظ انرژی باتری پیشنهاد شده است که بهتر است برای جلوگیری از صرف توان باتری گوشی توسط برنامه‌هایی که در پس‌زمینه باز هستند، از یکی از نرم‌افزارهای "Task Killer" استفاده کنید.


Advanced Task Killer:



فضای کاربری این برنامه بسیار ساده است به‌طوری‌که پس از ورود می‌توان فهرستی از برنامه‌های در حال اجرا را مشاهده کرد.

پس از انتخاب تعدادی از برنامه‌ها فقط کافی است که روی گزینه "Kill Selected Apps" کلیک کنید تا این برنامه‌ها بسته شوند.


Ignore List:

ممکن است تمایل به بستن بعضی از برنامه‌ها در هیچ زمانی نداشته باشید (این فهرست می‌تواند شامل برنامه‌های ضروری یا سیستمی باشد). برای این‌کار می‌توانید وارد منوی تنظیمات "Settings" شده (برای دسترسی به تنظیمات می‌توانید انگشت خود را روی صفحه نگه دارید تا منوی تنظیمات باز شود) و در بخش "Ignore list" این برنامه‌ها را برای نرم‌افزار "Task Killer" تعریف کنید.

Auto Kill:

این بخش از برنامه، به‌طور خودکار برنامه‌هایی که در پس‌زمینه گوشی در حال اجرا هستند را می‌بندد که خود دارای 3 سطح اولویت است.

طبق گفته سازنده، بهتر است که از روش دستی بستن برنامه‌ها استفاده شود تا کاربر تسلط بیشتری روی آن‌ها داشته باشد.

آدرس دریافت این برنامه به حجم تقریبی 5/0 مگابایت به شرح زیر است:


دانلود

----

منبع:بایت - مورخ چهارشنبه 1389/10/01


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد