لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

نصب بازی‌های NGage



در این شماره قصد داریم روشی را آموزش دهیم که با استفاده از آن می‌توانید بازی‌های N‌Gage را روی گوشی‌هایی که از سیستم‌عامل سیمبین سری 60 ویرایش سوم استفاده می‌کنند نصب کنید.

بازی‌های N‌Gage دارای گرافیک فوق‌العاده‌ای می‌باشند که آن‌ها را چندین پله از سایر بازی‌های همراه بالاتر می‌برد و البته نصب و استفاده از آن‌ها نیازمند به‌کارگیری روش‌های خاصی است.

به ادامه بروید....


ذکر این نکته نیز ضروری است که گوشی تلفن‌همراه شما باید مجهز به N‌Gage باشد تا شما بتوانید از آن استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توان از گوشی‌های Nokia E60 E62 ،E65 ،N77 ،N93 ،N81 و... نام برد.

پیش از این اقدامات حتما باید گوشی سیمبین خود را با استفاده از یکی از روش‌های معمول، هک کرده باشید؛ به‌عنوان مثال، روشی که چندی پیش در شماره 146 بایت بیان کردیم. به این ترتیب دیگر نیازی به ساین کردن نرم‌افزارها و بازی‌ها نخواهید داشت.

پس از هک گوشی و خاموش و روشن کردن آن، باید از آدرس انتهای مطلب، کلاینت N‌Gage را دریافت کرده و پس از انتقال به حافظه گوشی، آن‌را نصب کنید.

لازم است تا مجموعه "Screen Resolution" را نیز از آدرس انتهای مطلب دریافت کرده و سپس یکی از فایل‌های داخل آن‌را که همنام مدل گوشی شماست انتخاب‌کرده و آن‌را تغییر نام دهید (به این شکل که نام مدل گوشی خود را از ابتدای نام آن که مجموعه‌ای از اعداد است حذف کنید.)

این فایل را به حافظه گوشی منتقل کرده و سپس آن‌را توسط یک برنامه فایل‌منیجر (ترجیحا برنامه X‌plore که آدرس دریافت آن در انتهای مطلب موجود است) به آدرس C:private10202be9 انتقال دهید و در نهایت گوشی را خاموش و روشن کنید.

برای نصب بازی‌ها باید فایل نصب بازی مورد نظرتان را از طریق همان نرم‌افزار فایل‌منیجر به آدرس E:/n‌gage منتقل کنید.

برای اجرای بازی نیز باید کلاینت N‌gage را که پیش از این روی گوشی نصب کرده بودید را اجرا کنید.

در نتیجه خواهید دید که با باز اجرای این برنامه، بازی‌های به‌طور خودکار روی گوشی شما نصب خواهند شد.

لینک دانلود ابزارها، کلاینت به حجم 8 مگابایت و اسکرین رزولوشن به حجم 50 کیلوبایت به شرح زیر است:

------------

http://www.4shared.com/file/Ie...60v3_S60v5.html

http://www.4shared.com/file/1h...age_Client.html


http://www.4shared.com/file/so...esolutions.html


---

منبع:بایت - مورخ چهارشنبه 1389/10/01 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد