لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

بررسی آیفون4

                                     

                       

Face time:

مردم دهه ها در رویای تماس های تصویری بودند.4iphone این رویا را به واقعیت تبدیل کرد.تنها با یک ضربه شما میتوانید به کودکان خود با دست تکان دادن سلام کنید، لبخندی را از ان سوی جهان به اشتراک گذارید یا بهترین دوستان خود را در حال خندیدن به داستان های خود ببینید.از iphone به iphone یا به ipod جدید لمسی روی Wi-Fi.و درست و دقیق کار میکند ، هیج گوشی دیگری ارتباطات را به این اندازه سرگرم کننده نمیکند.

نمایش Retina  :

صفحه نمایش Retina روی iphone از واضح ترین، vibrant ترین ،دارای بالاترین رزولوشن صفحه نمایش هاست.با قدرت پیکسل 4 برابر نسبت به مدل های قدیم . iphone
در واقع تراکم پیکسل انقدر بالاست که چشم انسان از تشخیص هر پیکسل به صورت مجزا ناتوان است،که باعث می شود متن ها بسیار واضح و مسطح شوند و تصاویر را به زیبایی فوق العاده ای واضح و پر رنگ میکند.


چندمنظوره (multitasking ):

Iphone یک روش کاملا جدید از چند منظوره بودن را معرفی میکند.حالا شما میتوانید app های سومین پارتی خود را اجرا کنید و بین انها به سرعت جا به جا شوید بدون کاهش سرعت اجرای foreground app یا افت غیر ضروری باتری.این دسترسی و نزدیکی سریع تر فقط در4 iOS موجود میباشد.


ضبط ویدئو و ویرایش HD :

فیلم های خود را با وضوح بالا فیلم برداری کنید.ویدئو های تاثیر گذاری را حتی در نور کم فیلم برداری کنید که به خاطر وجود سنسور روشن ساز پیشرفته عقبی و فراوری شده در نور LED میباشد.
سپس ویرایش کنید و خلق کنید شاهکارهای کوچک خود را در Iphone 4 با استفاده از imovie app جدید با theme ها،عناوین، transition های طرح apple.


 دوربین 5 مگا پیکسل با فلش Led::

با دوربین 5 مگا پیکسل جدید دارای فلش LED عکس های زیبا و دقیق بگیرید.سنسور روشن ساز پیشرفته ی پشتی حتی در نور کم عکس های بسیار عالی میگیرد و دوربین Front Facing جدید عکس گرفتن از پرتره ی خودتان را اسان میکند.


منبع:پارس کامتل


---------------------------------------------------

برای خواندن یک بررسی جامع و خلاصه به آدرس زیر بروید.


بررسی آیفون 4

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد