لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

لینک دانلود

قدرتمندترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

پیانوی مجازی


افراد بسیاری به داشتن پیانو علاقه دارند، اما بسیاری از این افراد یا توانایی خرید یک پیانو را ندارند یا جای کافی برای نگهداری آن را! در هر حال نرم‌افزارهای کامپیوتری آنقدر توسعه یافته‌اند که بسادگی می‌توانید به کمک آنها یک پیانوی مجازی را در اختیار داشته باشید.


اگر می خواهید بنوازید  به ادامه مطلب بروید......


نرم‌افزار قدرتمند و ساده KB Piano یک پیانوی مجازی است که شما را قادر می‌سازد تا با فشردن دکمه‌های صفحه کلید رایانه، صداهای دلنشینی که از یک پیانوی واقعی بلند می‌شود را از بلندگوهای رایانه خود بشنوید.

این نرم‌افزار در عین حال که محیط کاربری ساده‌ای دارد، امکانات بی شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد به طوری که می‌توانید بسادگی صداهای وسایل دیگری همچون گیتار، ویولن، پیانو و... را نیز هنگام نواختن پیانوی مجازی پخش کنید.

در این بخش بیش از 128 نوع صدای مختلف وجود دارد و حتی این نرم‌افزار مجهز به ابزاری به نام Qchords که توسط آن می‌توانید آکوردهای مورد نظرتان را با یک کلیک به اجرا درآورید. همچنین اگر با پیانوی مجازی خود تکه آهنگی ساختید و قصد داشتید آن را ضبط کنید، نگران نباشید چرا که این برنامه تمام امکانات مورد نیاز برای ضبط با بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نمایش آموزش‌‌های لازم برای آشنایی با چگونگی استفاده از نرم‌افزار، افزودن ترک‌‌های صوتی و ضبط ترک‌‌های جدید از میکروفن، تصحیح آسان اشتباهات در آهنگ‌‌های شما، ذخیره آهنگ‌‌های ایجاد شده در فرمت‌‌های midi، wma و wav، صفحه کلید قابل تغییر و پشتیبانی از افکت‌‌های صوتی، برخی از دیگر امکانات موجود در این نرم‌افزار هستند.

برای دریافت نسخه آزمایشی این نرم‌افزار می‌توانید به نشانی زیر مراجعه کنید:

                                           

         http://clicklinks.ir/31105d

                                                                                                           

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد